Email marketing & automatizáció

Szeretnéd kihasználni az egyik legidőtállóbb és legköltséghatékonyabb marketingcsatorna előnyeit? Ismerd meg email marketing szolgáltatásunkat és használd ki az adatbázisok, valamint a marketing automatizáció rejtette lehetőségeket!
email marketing

Az email marketingről

céges email

Az email marketinget sokan hírlevelek kiküldésével azonosítják, azonban jóval több ennél. Természetesen az alapot a feliratkozók felé irányított kommunikáció adja, de ez csak töredéke mindannak, amit egy jól felépített email rendszerrel megvalósíthatsz.

Egy olyan felhasználói adatbázist építhetsz fel, ami platformfüggetlen, azaz senki nem fogja tőled azt elvenni. Itt nincsenek algoritmusváltozások, mint a Google esetében és nem csökkenti senki az organikus elérésed, mint ahogy az a Facebook, vagy Instagram esetén tapasztalhatjuk. Itt a feliratkozóidat mindig elérheted. Sőt a legtöbb folyamatod önjáróvá teheted, automatizmusok segítségével.

Automatikusan küldhetsz értesítést ha valaki elhagyta a kosarát vásárlás nélkül, ha épp születésnapja van egy vásárlódnak, automata termékajánlókat küldhetsz, vagy vásárlás után automatikusan megkérheted őket hogy értékeljenek. És ez csak a jéghegy csúcsa. Marketingautomatizációink segítségével páratlan értéket nyújthat számodra az email marketing használata.

Milyen előnyökkel jár a használata?

Saját adatbázis

A saját adatbázisoddal akkor és úgy kommunikálhatsz ahogyan csak szeretnél. Aki egyszer feliratkozott, azt bármikor elérheted. Ez egy zárt, saját platform ahol nem vagy kiszolgáltatva a felület üzemeltetőjének. A feliratkozottak listáját mindig elérheted, itt nincs algoritmus ami szabályozza az elérésed, vagy versenytársak, akikkel küzdened kellene.

technikai setup

Automatizálható folyamatok

Nagy előnye az email marketingnek, hogy a legtöbb folyamatot elég egyszer felépítened, onnantól kezdve azok önjáró módon működnek és bevételt termelnek. Automatizálhatod az olyan ismétlődő feladatokat, mint az e-számla kiküldése, vagy a kosárelhagyásra való figyelmeztetés, de az olyan komplexebb folyamatokat, mint a feliratkozóknak küldött levélfolyamok, vagy célzott termékajánlók.

content calendar

Jól tervezhető

Az email marketing időbeli hatékonyságot tekintve messze kiemelkedik az online marketingeszközök közül. Az előbb említett automatizmusokat jellemzően egyszer kell felépíteni. Emellett a hírleveleidet és egyéb üzeneteidet, bármekkora időtávra előre időzítheted. Így egyetlen alkalommal, akár hónapokra előre letudhatod az emailes feladatokat.

Google Ads hirdetéskezelés

Perszonalizált

Mivel a weboldaladon zajló folyamatok a legapróbb részletekig követhetőek, így extrém mértékben perszonalizálhatod az üzeneteidet. Akármilyen esemény alapján szegmentálhatod az adatbázisod, legyen az megtekintett aloldal, kattintás, oldalon eltöltött idő, termék iránti érdeklődés, vagy bármilyen egyéb tényező.

Jól optimalizálható

Az email marketing folyamatok rendkívül jól tesztelhetőek. Egy email több változatát is kiküldhetjük egy, vagy több célcsoportnak, így kiszűrve a jól működő formulákat. Ugyanígy A/B tesztelhetjük az automata emailek minden pontját, például a tárgyat, a szöveget, vagy a kiküldési időt, így megalkotva a tökéletes verziót.

analitika

Pontosan mérhető

Természetesen az email marketinged teljesítménye is mérhető külső analitika eszközökkel. De a mai email szoftverek már igen mélyreható információkat nyújtanak önmagukban is. Megtudhatsz olyan információkat, mint hogy ki nyitotta meg az emailed, milyen eszközről, mikor, mire kattintott az emailben, vagy hogy hányszor nézte azt meg.

A szolgáltatásról részletesebben, avagy mit is csinálunk pontosan

Google Ads hirdetéskezelés

Stratégiát alkotunk

Mint minden általunk nyújtott szolgáltatás esetében, itt is a stratégia megalkotásával kezdünk. A folyamat ezen részén megvizsgáljuk többek között, hogy hogyan és mit érdemes automatizálni, hogy érdemes kommunikálnunk az adatbázisoddal, vagy hogy milyen eszközökkel építhetjük azt.

google shopping

Email sablonokat készítünk

A márkád arculatához illeszkedő email dizájnokat készítünk. Mind az egyszeri hírlevelek, mind az automatizált hírlevelek igényes, egységes, reszponzív és informatív megjelenést kapnak.

Email kampányokat készítünk

A vállalkozásod és a marketingfolyamataid jobb megismerése után nekilátunk az első emailek elkészítésének. Ezek egyrészt azon üzenetek, melyeket a későbbi automatizációs folyamatban résztvevő felhasználók kapnak majd. Másrészt az aktuális marketingkampányaidat támogató leveleket is összerakjuk.

Hírleveleket írunk

Fontos a folyamatos kapcsolattartás és informálás. Rendszeres hírlevél küldéssel megszilárdíthatod a márkád helyét a célcsoportod életében. Éppen ezért rendszeresen, legalább heti egy emailt készítünk, amiben megosztjuk a legfrissebb márkádat érintő történéseket.

technikai setup

Automatizálunk

Itt mutatja csak meg igazán erejét az email marketing. A komplex feladatok automatizálásával rengeteg extra bevételhez juthatsz. A teljesség igénye nélkül néhány ötlet: emaileket küldhetsz azoknak, akik valamit a kosarukban hagytak, vásárlás után visszajelzést kérhetsz, kiegészítő termékeket ajánlhatsz bizonyos termékek vásárlóinak, vagy adott idő eltelte után újabb vásárlásra ösztönözheted vásárlóid egy kupon kiküldésével.

landing oldalak

Reputációt menedzselünk

Ahhoz, hogy az email kampányaid sikeresek legyenek, ahhoz egyértelmű módon a potenciális olvasók elé kell jutnod. Ez nem fog megtörténni, ha a leveled a spam, vagy a GMail promóciós mappájába kerül. Épp ezért dolgozunk az emaileid reputációjának növelésén. Ezzel biztosíthatjuk, hogy pozitív megítélést kapnak emailjeid és mindig eljutnak a felhasználókhoz.

A folyamat lépései

1. Lépés – Auditálás & konzultáció 

A közös munka alapja a vállalkozásod, szolgáltatásod, terméked és maga a piaci helyzet megismerése. Ha vannak már email marketing és automatizációs szoftvereid, akkor megvizsgáljuk azok teljesítményét is.

2. Lépés – A stratégia megalkotása

A megszerzett információk alapján nekilátunk a stratégia felvázolásának. Ez magában foglalja azt, hogy milyen eszközöket fogunk használni, milyen kampányokat fogunk először elkészíteni, vagy hogy milyen automatizmusokat építünk fel.

3. Lépés – Implementálás

Az implementálás során megkezdődk a munka fizikai része. Konfiguráljuk a választott email marketing szoftvert, összekötjük további harmadik féltől származó szoftverekkel és integráljuk azt a weboldaladba.

4. Lépés – Folyamatok kialakítása

A technikai megvalósítás után jöhet egy kreatívabb folyamat. Ebben a szakaszban az előzőekben felvázoltak alapján elkészítjük az első kampány emaileket és elkészítjük a későbbiekben használt email sablonokat.

 

5. Lépés – Automatizálás

Automatizálás során elkészítjük azokat az emaileket melyeket a rendszer a különböző feltételeknek megfelelően kiküld majd. Ezt követően egyesével felépítjük az automatizmusokat és teszteljük azokat.

 

6. Lépés – Riportolás

Fontos, hogy mindig lásd, hogyan is teljesítünk mi, illetve a kampányaid. Mi részletes riportot biztosítunk számodra a legfontosabb mérőszámokkal és magyarázatokkal. Ezen túl, mi mindig egy telefonhívásra, vagy egy emailre leszünk tőled. Keress bátran.

 

Akik már megbíztak bennünk

intercontinental-budapest
yogoplay2019
mirinda-logo
bradolife-logo
dunarama
wtsklient
tarcsay
cseszlai
tererzek
astontuzvedelem
fanbot
beer_spa_logo_badge
benestudio
lanzo
dunataxi
bodzavendeghaz
bovecmassage
defrokazan
rglas
dkka
cleanx
hasznaltautougyved
fintechzone
pszichoforyou
gaborhenttes
galtanya
hunhigienia
fintechgroup
maphealthwatch
insub-logo
itssunnysomewhere
kolibri
mehesugyved
medmax
teamrekreacio
tomkingskennel
transzformator
sunlion
virusellen-black
legfittebbmunkahely

Tetszik az ajánlatunk? Beszélgessünk egy ingyenes konzultáció kereteiben!

Töltsd ki ajánlatkérő űrlapunkat és mi a lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot!

Leggyakrabban feltett kérdések

Milyen szoftvert használtok?

Jellemzően az ActiveCampaign megoldásaira alapozunk és ezt egészítjük ki olyan eszközökkel, mint például az OptinMonster. 

Mekkora költséggel számoljak?

Egy egyszeri 200.000 forintos setup díjjal. Ez a szoftver implementálását, a kezdeti sablonokat és automatizmusokat foglalja magában. Ezt követően havidíjas rendszerben a szükségletek szerint kalkulálunk egyedi havidíjat.

Dolgoztok jutalékos rendszerben is?

Nem, nem vállallunk jutalékos megbízásokat

Van szerződési idő?

Igen, minimum 3 hónapos szerződést kötünk partnereinkkel.

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy minél jobb élményt tudjunk nyújtani