SEO szövegírás

SEO szövegírás – Így írj keresőoptimalizált tartalmat!

Ebben a cikkben:

Ha ezt a bejegyzést olvasod akkor valószínűleg azok közé tartozol, akik felismerték a keresőoptimalizálásban rejlő lehetőségeket. Végülis ki ne szeretné még egy extra csatornán keresztül elérni a potenciális vásárlóit, főleg a mai egyre kiélezettebb piaci versenyben?

Ebben lesz nagy segítségedre a SEO szövegírás folyamata.

Sajnos SEO fronton is egyre erősödik a verseny. Egyre több vállalkozás ismeri fel a tartalommarketingben rejlő lehetőségeket és az ezzel járó rengeteg előnyt. Minél hamarabb kezdesz bele a jó minőségű tartalmak előállításába, annál nagyobb lépéselőnyre tehetsz szert.

A probléma az, hogy a SEO szövegírás még a tapasztalt szövegíróknak is sokszor feladja a leckét. Itt egyszerre kell az olvasók számára értékes tartalmat gyártanod, amellett, hogy a Google (és más keresők) irányelveire is odafigyelsz.

Ebben a cikkben többet tudhatsz meg arról, hogy hogyan írj egyszerre a keresőrobotoknak és az információt kereső látogatóknak is, úgy hogy mindkét fél igényeit ki tudd elégíteni.

Mielőtt belekezdünk a SEO szövegírás rejtelmeibe, beszéljünk egy kicsit a keresőoptimalizálásról.

A keresőoptimalizálásról dióhéjban

A keresőoptimalizálás egy olyan folyamat, melynek legfőbb célja az keresésekből érkező organikus forgalom mennyiségének és minőségének növelése. Konyhanyelven ezt azt jelenti, hogy igyekszünk a Google keresési találatokból minél több és relevánsabb (az általad nyújtott termék/szolgáltatás iránt valóban érdeklődő) látogatót a weboldaladra terelni.

Számtalan tényező határozza meg, hogy egy általad készített tartalom mely keresések során és azon belül is milyen pozícióban jelenik meg. A Google és más keresők motorjai igazi fekete dobozként működnek. Nagyjából tudjuk, hogy milyen feltételeknek kell megfelelni, de az összeset sohasem fogjuk megismerni, mint ahogyan azok pontos súlyozását sem.

Azonban így is rengeteg információnk van a keresőmotorok működéséről, melyek felhasználásával komoly előnyre tehetünk szert.

A keresőoptimalizálás folyamatát három fő tevékenységi körre bonthatjuk. Ezek a következőek:

  • Technikai SEO: Ez alatt leginkább a weboldal mögött meghúzódó infrastruktúrát értjük. Olyan tényezőket sorolunk ide, mint az oldal sebessége, a mobilbarát felépítés, vagy az oldal indexálhatósága.
  • Off-site (vagy off-page) SEO: Ez a kategória weboldaladon kívül eső elemeket foglalja magába. Gyakorlatilag külső tényezők figyelembevételével az oldalad relevanciáját, hitelességét próbálja megállapítani a Google. Ezt leggyakrabban linképítéssel szoktuk támogatni.
  • On-site (vagy on-page) SEO: Itt jön képbe a SEO szövegírás. Az on-site keresőoptimalizálás középpontjában az adott oldal tartalma áll.

Nézzük is meg, hogy pontosan mit jelent a SEO szövegírás fogalma.

SEO szövegírás

A SEO szövegírás jelentése

A SEO szövegírás olyan tartalom írását jelenti, amely egyszerre megfelelő információforrás az emberi olvasó és a keresőmotor számára is.

Ebből következik, hogy olyan tartalmat kell előállítanod, amelyet a látogatók szívesen olvasnak és a tartalom megválaszolja az adott problémájukat. Emellett olyan formátumban kell azt átadnod, mely az adott keresőmotor számára is megfelelő.

Tehát két igen eltérő szempontrendszer közt kell egyensúlyoznod.

A felhasználói szempont

Felhasználói szempontból mindenképp ki kell elégítened az információ iránti igényt. Meg kell tudnod válaszolni azokat a kérdéseket, melyek miatt a látogató a weblapra érkezett, azaz értéket kell nyújtanod.

Honnan tudhatod, hogy egy tartalom értékes-e a látogató számára? Van három fogalom, amelyek viszonylag pontosan megmutatják, hogy sikerült-e hasznos szöveget előállítanunk.

Az egyik ilyen a search intent, azaz a keresési szándék fogalma. Minél pontosabban meg tudjuk mondani, hogy miért érkezett valaki a honlapra, annál pontosabban meg tudjuk határozni, hogy milyen információkat kell átadnunk a számára.

Például rákereshet a felhasználó egy termék nevére azért, mert azt tervezi, hogy megvásárolja azt, vagy azért, mert problémája merült fel a termékkel kapcsolatban, esetleg egyszerűen információszerzés céljából.

Itt az a feladatunk, hogy megvizsgáljuk, hogy mi a leggyakoribb indok amiért az internethasználók az adott kulcsszóra keresnek. Ha ezt eltaláljuk, akkor nagyságrendekkel megnő az esélyünk egy jó helyezésre.

A másik fontos fogalom amivel érdemes megismerkedni, az a dwell time, azaz az oldalon töltött idő. Ez megmutatja nekünk, hogy mennyi időt töltött a weboldalon a látogató, miután a Google találatra kattintott. Minél hosszabb ez az idő, annál biztosabbak lehetünk benne, hogy a felhasználó elolvasta és értékesnek találta a tartalmunkat.

A harmadik fogalom, pedig a jó öreg konverzió. Ez a mérőszám megmutatja számunkra, hogy az általunk elérni kívánt cél beteljesült-e. Lehet ez egy egyszerű email feliratkozás, tartalom letöltése, de természetesen a vásárlásokat is idesoroljuk.

A keresőmotor szempontjai

A Google, Bing és más keresőmotorok számtalan szempont szerint elemzik és rangsorolják a tartalmaidat. Ha fel szeretném sorolni az ismert szempontokat, akkor ez egy brutálisan hosszú bejegyzés lenne.

A lényeg, hogy a keresőmotor számára kiemelten fontos, hogy pontosan meg tudja állapítani miről is szól az adott szöveg és el tudja azt helyezni más, hasonló tartalmak viszonylatában.

Ehhez a megfelelő tartalmat kell megjelenítened, megfelelően strukturálva.

Erről szól igazán a SEO szövegírás. A felhasználók számára értékes tartalmat, olyan formában kell átadnod, amit a kereső is képes feldolgozni.

Hogy milyen előnyökkel jár az mikor mindkét fél számára optimális szöveget írsz? Nézzük a SEO szövegírással járó előnyöket.

Miért fontos a keresőoptimalizált szövegírás?

Miért is érdemes időt és energiát fordítanod keresőoptimalizált szövegek írására?

A válasz nagyon egyszerű. Ahhoz, hogy a vállalkozásod növekedjen új ügyfelekre lesz szükséged. A keresők hatalmas forgalmat generálnak, minden egyes másodpercben tízezrek használják a Google keresőjét arra, hogy megoldják a problémáikat. Ha sikerül csak egy apró szeletét megszerezned ennek a csatornának, az előbb utóbb meg fog mutatkozni a látogatószámokon és az árbevételeden.

Úgy gondolom mindenkinek érdemes egy olyan marketingcsatornába fektetni, ahol viszonylag alacsonyak a belépési korlátok és mégis hatalmas forgalom generálódik.

Ahhoz, hogy maximalizáljuk az organikus elérésünket a fentebb bővebben tárgyalt, emberek és keresőrobotok számára is értelmezhető és hasznos tartalomra lesz szükségünk.

Szóval röviden összefoglalva. SEO szövegírás = nagyobb forgalom, nagyobb árbevétel.

A SEO szövegírás folyamata

A SEO szövegírás szinte teljesen eltér a más szövegírás típusok esetén használt módszertanoktól. A különbség abban rejlik, hogy három nagy egységre bonthatjuk a szövegírás folyamatát, melyek közt jellemzően maga a szöveg megírása a legkevésbé komplex lépés.

A folyamat három része az előkészítés fázisa, a szövegírás valamint a korrekció szakasza.

A későbbiekben minden egyes fázist részletesen felvázolok, de most nézzük általánosságban a három fázis felépítését.

1. Lépés: Előkészítés

Az egyetlen közös pont a SEO szövegírásban és más szövegírási metódusokban. Legtöbb esetben van egy körülbelüli kép a fejedben arról, hogy miről is fogsz írni, de a téma pontos behatárolásához kutatómunkára és némi előkészületre lesz szükséged.

Kezdésként érdemes a kulcsszókutatással kezdened. Ez segíteni fog pontosabban belőni az írás irányvonalait. Ezt követi a potenciális közönség megismerése. Kik ők? Milyen céllal keresik az adott témát? Ha ez is megvan, akkor jöhet a szöveg körülhatárolása. Milyen információkat kell átadnod? Milyen hosszú legyen szöveg? Milyen egyéb témákat kell érintened az írás során.

A jól előkészített munkakörnyezet egy fél siker. Ha tudod, hogy kinek és mit is szeretnél átadni, akkor jóval könnyebb dolgod lesz a megvalósítás során.

2. Lépés: A szövegírás

Itt kezdődik a valós tartalom előállítás. Ha még nem olvastad a marketing szövegírásról szóló cikkemet, akkor tudom ajánlani a minél jobb végeredmény érdekében. A keresőoptimalizált tartalom alapja ugyanis egy marketing fókuszú szöveg lesz, melyet a harmadik fázisban fogunk leginkább átalakítani egy olyan formátummá, ami a keresőrobotoknak is megfelel.

A különbség, hogy itt különös figyelmet kell fordítanod az előző lépés során felvázoltakra. Tartsd fejben a célcsoportot és a problémáikat és próbálj a kijelölt témáktól nem eltérni.

A fázis végére egy jól tagolt a célcsoportra szabott, annak kérdéseit maradéktalanul megválaszoló tartalmat láthatsz magad előtt.

3. Lépés: Korrekció

Most kezdődik csak a munka oroszlánrésze, ugyanis ezt a szöveget többször is újra kell írnod, ahhoz hogy a Google és társai is ugyanannyira értékeljék azt, mint a majdani olvasóid.

Természetesen a harmadik fázis lépéseit menet közben is elvégezheted. Bíztatlak is rá, hogy írás közben egy-egy extra lépést megvalósíts, azonban nem fogsz tudni akkora sebességgel haladni, ha minden harmadik mondatot követően kizökkented magad.

Ebben a fázisban újra és újra el kell olvasnod a szöveget és több helyen újra kell írnod azt. Tudom, hogy elég nagy munkának hangzik, de ha szeretnéd magad az keresési találatok tetején látni, akkor nem veheted fél vállról a feladatot.

Az is lehet, hogy megszereted ezt a lépéssorozatot (mint ahogy az velem is történt, nekem ez a kedvencem a SEO szövegírásban), rengeteg apró dolgot optimalizálhatsz és a végére szívesebben fogod végezni, mint magát a SEO szövegírást. Igazi pepecselős munka, melynek a végére egy végletekig optimalizált a felhasználók és a Google által is magasan értékel tartalmat mutathatsz fel.

Nincs más hátra, mint a főbb feladatok részletes ismertetése.

A Google Kulcsszótervező felülete

Kezdd kulcsszókutatással

Egy jól optimalizált szöveg alapját a kulcsszavak adják. Ahhoz, hogy el tudj kezdeni kulcsszó ötleteket felvázolni, ahhoz egyrészt ismerned kell a célcsoportot, másrészt nagy vonalakban tudnod kell, hogy miről is akarsz írni. Ha ez a két feltétel adott, akkor nem lesz túl nehéz a releváns kulcsszavak megtalálása.

Kulcsszókutatás során az általánosabb, nagy volumenű témáktól indulunk el és a folyamat során fokozatosan szűkítjük azt, addig amíg rá nem találunk a megfelelő kulcsszavakra.

Kiinduló pontként írj fel néhány olyan témát ami szorosan érinti az általad készítendő tartalmat. Ha ez megvan, akkor segítségül hívunk néhány szoftvert. Itt is a nagyobbtól a kisebb felé elvet követjük.

Érdemes egy Google kereséssel kezdeni. Érdemes megnézni, hogy milyen tartalmak foglalják el a legelőkelőbb helyeket. Emellett a Google kapcsolódó kereséseket is felajánl, melyek segíthetnek kapcsolódó kulcsszavak felvázolásában.

Második eszközünk a Google Kulcsszótervezője. Ide beillesztve a kulcsszavakat, további releváns szavakat találhatsz, valamint egy körülbelüli értéket is láthatsz arra vonatkozóan, hogy mennyien keresnek egy hónapban az adott szóra.

Már ez a két eszköz is jó alapokat ad, de ha igazán kiemelkedőt szeretnél alkotni, akkor fizetős szoftverekre is szükséged lesz.

Én az aHrefs, a Semrush, vagy Ubersuggest eszközöket tudom ajánlani. Bámulatos, hogy milyen részletességű információt nyújtanak egy-egy kulcsszóról. Igaz, hogy nem a legolcsóbb SEO szoftverekről van szó, de mindegyikük rendelkezik egy olcsóbb próbaverzióval, vagy korlátozottabb ingyenes verzióval.

Ezek használatával olyan adatokhoz is hozzájuthatsz, hogy mennyien keresnek havonta egy kulcsszóra, mennyire nehéz helyezést elérni, mennyi backlinkre van szükséged és rengeteg kapcsolódó témát is megismerhetsz.

Ismerd meg a keresési szándékot

Nagy lépést tettél előre, ha sikerült felvázolni a kulcsszavaidat, de sajnos ez önmagában nem elég. Azt is tudnod, kell hogy a keresést végző egyén miért írta be ezt a kulcsszót. Miért fontos ez?

A Google érdeke, hogy a legrelevánsabb tartalmat jelenítse meg az adott kulcsszavakra (az más dolog, hogy ez nem mindig sikerül). Így megírhatod a világ legjobb blogposztját “futócipők” témára, ha a Google tudja, hogy azért írják be ezt a kulcsszót, mert futócipőt akarnak vásárolni. Ezért biztosan nem bejegyzéseket, hanem termékoldalakat fog megjeleníteni az első néhány helyen.

Alapvetően három különböző indokból keresnek egy-egy kulcsszóra az emberek. Az általad kiválasztott kulcsszavakat be kell tudnod határolni valamelyik kategóriába, ahhoz, hogy megfelelő formátumú tartalmat készíthess.

A három kategória a következő:

Információs kulcsszó: A felhasználó egy adott témával kapcsolatban szeretne minél többet megtudni, vagy egy specifikus kérdésre választ kapni.

Navigációs kulcsszó: Akkor írja be a felhasználó a keresőbe, ha egy adott weboldalt szeretne megtekinteni.

Kereskedelmi kulcsszó: A keresést végző személy szeretne egy terméket, vagy szolgáltatást megvásárolni.

Határozd meg a célcsoportot

Attól függetlenül, hogy nagyban eltér a hagyományos szövegírástól, a SEO szövegírás során is alkalmazhatóak a hagyományos praktikák. És miért is ne vennéd hasznát, annak ha még jobban megismered a célcsoportodat, a keresési szándékon túl?

Sokkal jobban testreszabhatod a tartalmadat, ha felállítasz néhány buyer personát. Ezek olyan olyan karakterek melyeket az ideális látogató tulajdonságaival ruházol fel. Gondold végig, hogy milyen demográfiai jellemzőkkel rendelkeznek, mi után érdeklődnek, vagy hogy mik a prioritásaik.

A buyer persona mellett érdemes azt is megvizsgálni, hogy az értékesítési folyamat mely szakaszában vannak. Ismerik-e már a vállalkozásod, terméked, szolgáltatásod? Tudják-e, hogy hogyan képesek megoldani a problémájukat? Tudják-e, hogy milyen termékre van szükségük?

Találatok “futócipő” kulcsszóra. Látod a mintázatot?

Figyelj a tartalom felépítésére

Tartalom felépítése alatt két külön módszert értek.

Az első a tartalom típusára vonatkozik. Mielőtt belevágsz az írásba érdemes a keresési szándék felderítése során megvizsgálni, hogy milyen felépítésű tartalmat preferál a Google az első néhány helyen. Listaszerű felsorolásokra épülő posztokat? Hosszú többezer szavas leírásokat? Rövid, velős szöveget, sok képpel és videóval?

A másik módszer magára a tartalomra vonatkozik. Készíts vázlatot a főbb témákról, amelyeket korábban kigyűjtöttél. Írd össze, hogy milyen bekezdéseket szeretnél és, hogy ezek nagy vonalakban mit fognak tartalmazni. Nagyságrendekkel gyorsabban fogsz haladni, ha van egy vezérfonalad.

Alkoss meggyőző címet

Hiába kiemelkedő a cikked, ha olyan középszerű címmel rendelkezik, ami nem veszi rá a felhasználót a kattintásra. A cím az a része a tartalmadnak, amit a legtöbben fognak olvasni, érdemes kiemelt figyelmet szentelni rá.

Fontos, hogy a kulcsszó amire a látogató keres mindenképp szerepeljen a címben. Ez érthető módon a potenciális látogató és a keresőrobot szempontjából is fontos. A felhasználó ez iránt érdeklődik, a keresőrobotnak pedig tudnia kell, hogy miről szól a cikk.

Érdemes az elkövetkezőkben több cím típust is tesztelned, míg nem találsz egy nyerő formulát. Általánosságban elmondható, hogy ha számokat helyezel el a cikkben, kérdést teszel fel, hogyan kérdésre adsz választ, vagy több szóból álló keresőszavakra építed a címed, az hozzájárulhat a magasabb kattintási arányhoz.

Figyelj az URL címre is

SEO szövegírás esetén a cikk címe mellett szót kell ejtened az url címről is. Ez az a rövid szöveg amit ha beírsz a böngésződbe, akkor az megjeleníti az adott oldalt. A cím mellett az url cím is látható a keresési találatok között.

A felhasználót is befolyásolhatja nagyon minimálisan, de elsősorban a keresőmotor számára fontos, hogy mi szerepel az url-ben. Azt a tanácsot tudom adni, hogy törekedj minél rövidebb url létrehozására és, hogy a fő kulcsszavad mindenképp szerepeljen benne.

Alkoss logikus címsorokat

A címek mellett a címsorok is fontosak mind keresőoptimalizálási, mind felhasználói élmény szempontjából.

A címsorok külön kiemelt címkét kapnak a HTML kódban, így az oldalt bejáró robot tudni fogja, hogy ez egy különálló szekció, a kulcsszavakkal pedig segítheted a tartalom feldolgozásában.

Az olvasók számára pedig támpontot jelentenek. Ahelyett, hogy végiglapoznák a teljes szöveget, azonnal láthatják, hogy miről szól egy-egy bekezdés. Nagy segítség ez egy specifikus információ keresése során. Illetve segít a látogatónak eldönteni, hogy ez-e az a tartalom ami választ adhat a kérdéseire.

Írj profi meta leírást

A meta leírás az a rövid szöveg mely a keresési találatoknál a címsor és az url alatt olvashatsz. Nem számít rangsorolási tényezőnek, de lényeges, hogy a felhasználót cselekvésre ösztönözze és röviden bemutassa, hogy mivel is találkozhat a kattintás után.

A Google a cikk írásának pillanatában legalább három különböző találati oldal típust futtat, így a meta leírások megjelenés és karakterszáma is változó lehet. Jellemzően egy maximum 150 karakter körüli szövegről van szó.

Ne lepődj meg, hogy ha elkészítetted a meta leírásodat és az nem jelenik meg a keresési találatban. Sok esetben a Google felülírja azt és a weboldal tartalmából emel ki egy rövid részletet, jellemzően az első néhány mondatot, vagy egy releváns bekezdést.

Fektess hangsúlyt a bejegyzés elejére

A cikk első bekezdése több szempontból is eltér a többi bekezdéstől. Meg kell ragadnod az olvasó figyelmét és fel kell keltened az érdeklődését már a legelején. Ezt legkönnyebben úgy teheted meg, ha ízelítőt nyújtasz a tartalomból.

A keresők számára is fontos ez a szekció. Ügyelj rá, hogy a fő kulcsszavad szerepeljen az első néhány mondatban. Ezzel is jelezve a robot számára, hogy itt releváns tartalmat talál.

Beszéljünk a kulcsszavakról

A kulcssavak elhelyezése egy olyan feladat, ahol leginkább a felhasználói érdekeit kell figyelembe venned. 5-10 éve még működött a kulcsszóhalmozás technikája, de szerencsére nagyot fejlődtek a keresőalgoritmusok és ma már kiszűrik az kulcsszavakkal telehalmozott, rossz minőségű tartalmakat.

Ma már SEO szövegírás során olyan tartalmat kell készítened amit a látogatók örömmel olvasnak, azonban támogatást nyújt a keresőrobotoknak a szöveg értelmezésében. Ezt megfelelő mennyiségű és megfelelő helyeken elhelyezett kulcsszavakkal tudod megtenni.

A következő helyeken mindenképp érdemes elhelyezed a fő kulcsszavad:

Az oldal URL-je: Erről már beszéltünk. Az URL fontos indikátor a tartalmat illetően.

Az első bekezdés: Ha a kulcsszó valóban kapcsolódik a szöveghez, akkor ezzel nem lesz nehéz dolgod.

H1 címsor: Erről is beszéltünk. A címben szerepelnie kell a kulcsszavadnak.

H2-H3 címsor: Nem kell minden alacsonyabb rangú címsort teletűzdelned a kulcsszavakkal, de érdemes néhányszor felhasználni őket.

A kép nevében és alt tagjében: Ha képi tartalmakat illesztesz a szövegbe, akkor érdemes legalább egy esetben itt is felhasználni a kulcsszavadat.

Magában a tartalomban: Ez magától értetődő. Szövegírás során, természetes módon meg fog jelenni több helyen is a kiválasztott kulcsszó. Ügyelj a kulcsszavak sűrűségére, a teljes szöveg szószámához képest 1-1,5% jó értéknek mondható.

Egy cikk nem csak egy kulcsszóra képes rangsorolni. Nem is láttam még olyan cikket, ami kizárólag egy szóra jelent volna meg. Egy jó minőségű tartalom több kulcsszóra is megjelenhet, sőt olyan szinonímákra, kapcsolódó kifejezésekre, melyek nem is szerepelnek a szövegben.

Ne csak a fő kulcsszót használd. Keress más releváns kulcsszavakat kifejezéseket és igyekezz ezekre is hangsúlyt fektetni.

A linkek is lényegesek

A weboldaladon elhelyezett linkek is legalább olyan fontosak, mint a más oldalakról visszamutató linkek. Alapvető funkciójuk a navigáció, de segítenek kontextusba helyezni az adott tartalmat.

A weboldaladon belül található releváns tartalmakat mindig érdemes link formájában beszúrni a szövegbe. Ezzel is oldalon tartva a látogatót és még több hasznos információt átadva neki. Továbbá a Google felé is jelzed, hogy a linkelt oldal a weboldalon belül is kiemelt fontosságú.

Sokan nem szoktak kifelé mutató linkeket elhelyezni és úgy tesznek, mintha a tartalmuk minden fellelhető információt tartalmazna az adott témakörben. Ez igen nagy hiba. Nem azt mondom, hogy kezdd el a konkurenciát linkelni, de ha találsz egy olyan hasznos tanulmányt, írást, videót, ami segíthet az olvasónak, azt mindenképp érdemes beszúrni.

kép optimalizálás
Könnyen csökkentheted képeid méretét a TinyPNG szoftver segítségével

Optimalizáld a képeket is

Ne felejtsd el a képek használatát. Egy-egy vizuális elem segíthet jobban megérteni az adott tartalmat, tagolja a szöveget, így az jobban olvasható és nem mellékesen kicsit meg is pihenhet rajta látogató szeme.

Készíthetsz infografikát, használhatsz saját fotókat, stock fotókat, a lényeg, hogy figyelj arra, hogy felhasználhatod-e azt a képet jogdíj nélkül. Ha nincs ötleted, honnan szerezz képeket a cikkedhez, akkor ajánlom a témában írt bejegyzésemet.

A képeket a keresőrobotok sajátos módokon értelmezik, ugyanis ezek a programok nem képesek feldolgozni a vizuális elemeket, így segítenünk kell nekik.

Ezt úgy tudod megtenni, hogy a szöveghez kapcsolt írott információt minél inkább testreszabod. A kép címét érdemes releváns kulcssavakkal ellátni, a formátum minden esetben ékezetek nélküli kis betű legyen. Emellett van egy úgy nevezett alt tag is, mely a kereső számára leírja, hogy mi is látható azon a képen. Fontos, hogy ezt mindig releváns információval töltsd fel.

Ami még fontos, hogy minden esetben tömörítsd a képet és figyelj a felbontásra is. A legtöbb esetben nincs szükség több ezer pixel széles fotókra. Sokat gyorsíthat a weboldaladon a tömörített, megfelelő méretű képek használata.

Kezdj bele a SEO szövegírásba!

Végső tanácsként csak azt tudom mondani, hogy kezdj bele a SEO szövegírásba. Ezek a tippek és módszerek szinte bármilyen tartalom esetén használhatóak, amelyeket keresőoptimalizálási céllal hozol létre.

Én is ezekre az alap módszerekre építem a tartalmaimat és ennek is köszönhetően számtalan kulcsszóra jelenik meg a Features az első helyen.

Ha van valamilyen extra SEO tipped, amit érdemes lenne megemlíteni a posztban, akkor várom a hozzászólásod.

Olvass tovább, ezek a cikkek is érdekelhetnek:

Kérdésed van? Hozzászólnál? Itt megteheted 👇

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email
Megosztás itt: pocket
small_c_popup.png

200+ Ingyenes marketing eszköz​

Emeld magasabb szintre vállalkozásod teljesítményét teljesen ingyenes marketing eszköztárunkkal. Több, mint 200 eszköz havidíj nélkül.

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy minél jobb élményt tudjunk neked nyújtani.​