Google Ads hirdetéskezelés

Ha a Google első három helyének egyikét szeretnéd elfoglalni. Ha eredményes és többszörösen megtérülő hirdetéseket szeretnél. Ha akkor és azoknak jelennél meg, akik valóban a te terméked és szolgáltatásod iránt érdeklődnek, akkor ismerd meg Google hirdetéskezelési szolgáltatásunkat!
Google Ads hirdetéskezelés

A Google Ads egy a közismert Google keresőre épülő hirdetési platform. Segítségével hirdetéseket jeleníthetünk meg, akkor mikor egy felhasználó számunkra releváns információ után kutat. Utánozhatatlan előnye, hogy képesek vagyunk pontosan akkor elérni a felhasználót, mikor az a termékünk / szolgáltatásunk után érdeklődik. Mivel rengetegen használják a Google keresőjét, így szinte bármilyen célcsoportot képesek vagyunk megcélozni. A Google Ads hat nagy előnnyel rendelkezik más hirdetési megoldásokkal szemben.

kattintás alapú

Kattintás alapú

Nincsenek havidíjak, nincsen ablakon kidobott pénz. Csak akkor fizetsz, ha a felhasználó valóban rákattintott a weboldaladra mutató hirdetésedre

Gyorsaság

Extrém gyorsan elindíthatóak a hirdetési kampányok. Előzetes technikai előkészületekkel együtt is néhány napon belül elkezdhet látogatókat hozni.

hatékonyság

Hatékonyság

Itt azoknak hirdetsz akik az adott időszakban az után érdeklődnek amit te kínálsz. Nincs irreleváns forgalom.

analitika

Jól mérhető

Már maga az Ads szoftver is igen részletes információkat biztosít, de más analitikai eszközökkel együtt nagyon mélyreható elemzéseket végezhetünk.

technikai setup

Jól optimalizálható

Mivel a egy aukciós rendszerről beszélünk, így egy jól optimalizált kampánnyal, erős versenytársak mellett is nagy megtérülés érhető el.

költség riport

Jól kontrollálható

Pontos költségkeretekkel szabályozhatjuk a költést, így a meghatározott büdzsét nem léphetjük túl.

A hirdetéskezelés lépései

1. Lépés – Auditálás & konzultáció 

A közös munka alapja a vállalkozásod, szolgáltatásod, terméked és maga a piaci helyzet megismerése. Emellett ha már van Google Ads fiókod, akkor megvizsgáljuk a teljesítményét. Amint sikerült felvázolnunk a stratégiát jöhet az analitika felállítása.

2. Lépés – Technikai setup

A magas minőségű munkához minél több adatra lesz szükségünk. Ezek fogják az optimalizálás alapjait adni. Épp ezért bekötjük a Google Analytics és Tag Manager megoldásait, hogy minél több történést rögzíthessünk és ezáltal még hatékonyabb kampányokat készíthessünk.

 

3. Lépés – Kampányok kidolgozása és elindítása

Ha még nincs Ads fiókod, akkor a nulláról kezdjük el felépíteni azt, ha van akkor is:) Létrehozzuk az első kampányokat, az első hirdetéseket és elkezdünk dolgozni azon, hogy minél relevánsabb érdeklődőket hozzunk az oldaladra.

 

4. Lépés – Folyamatos optimalizálás

A legtöbbet természetesen úgy tudjuk kihozni a büdzsédből, ha a begyűjtött információk alapján csiszolgatjuk a kampányokat. Az új kampányok készítése mellett, ez fogja kitenni az időnk legnagyobb részét, hiszen rengeteg apró módosításra ad lehetőséget a rendszer.

5. Lépés – Riportolás

Fontos, hogy mindig lásd, hogyan is teljesítünk mi, illetve a kampányaid. Mi részletes riportot biztosítunk számodra a legfontosabb mérőszámokkal és magyarázatokkal. Ezen túl mi mindig egy telefonhívásra, vagy egy emailre leszünk tőled. Keress bátran.

A szolgáltatásról részletesebben, avagy mit is csinálunk a hirdetési fiókoddal

Google Ads hirdetéskezelés

Lézerpontos célzás

A Google keresőjét rengetegen használják naponta, azonban a releváns találatok mellett meg kell határoznunk olyan tényezőket is, mint hogy kiket nem szeretnénk célozni, vagy hogy milyen tényezőknek kell megfelelnie a felhasználónak.

Multiplatform hirdetések készítése

A Google kereső felületén kívül a Google Ads használatával más Google eszközökön is megjeleníthetjük a hirdetéseidet. Így ha az adatok at mutatják, hogy érdemes lehet a Gmail, Youtube, vagy mondjuk Maps felületén megjelenned, akkor természetesen teszteljük ezeket is.

google shopping

Google Shopping

A Google Shopping még viszonylag újkeletű dolog Magyarországon. Ha webshopod van akkor biztosan nagy hasznát veheted. Ha a Google használata során találkoztál már az oldal tetején megjelenő termékdobozokkal, akkor tudod hogy miről van szó.

Retargeting

Sokszor teljesen más hirdetést érdemes megjeleníteni azoknak, akik még nem ismerik a márkádat, mint azoknak akik már valamilyen módon interakcióba léptek vele. Erre való a retargeting. A márkádat már ismerő felhasználókkal másképp kommunikálhatunk.

technikai setup

Folyamatos optimalizálás

Ahogyan fentebb írtuk, folyamatosan gyűjtjük az információkat. Ezeket feldolgozva adatvezérelt módon, a számokra alapozva tudjuk egyre jobbá és jobbá tenni a hirdetéseid és a kampányaidat.

landing oldalak

Landing oldalak

Mivel egy full service ügynökség vagyunk, így fejlesztőink, grafikusaink és szövegíróink profi landing oldalakat készítenek a kampányokhoz. Így minden esetben egy testreszabott és meggyőző oldalra érkeznek a látogatók.

Akik már megbíztak bennünk

intercontinental-budapest
yogoplay2019
mirinda-logo
bradolife-logo
dunarama
wtsklient
tarcsay
cseszlai
tererzek
astontuzvedelem
fanbot
beer_spa_logo_badge
benestudio
lanzo
dunataxi
bodzavendeghaz
bovecmassage
defrokazan
rglas
dkka
cleanx
hasznaltautougyved
fintechzone
pszichoforyou
gaborhenttes
galtanya
hunhigienia
fintechgroup
maphealthwatch
insub-logo
itssunnysomewhere
kolibri
mehesugyved
medmax
teamrekreacio
tomkingskennel
transzformator
sunlion
virusellen-black
legfittebbmunkahely

Tetszik az ajánlatunk? Beszélgessünk egy ingyenes konzultáció kereteiben!

Töltsd ki ajánlatkérő űrlapunkat és mi a lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot!

Leggyakrabban feltett kérdések

A Google Ads ugyanaz, mint a Google Adwords?

Igen, a kettő ugyanaz. A Google néhány éve lecserélte az Adwords elnevezést Adsre.

Mekkora büdzsével kalkuláljak, ha bele szeretnék fogni?

Jellemzően 100.000 forintos, illetve afeletti összeggel érdemes számolni. Havi 100.000 forint már jó alapot ad a lehetőségek teszteléséhez. Ezen összeg alatt sajnos nem tudunk kampánykezelést vállalni.

Dolgoztok jutalékos rendszerben is?

Nem, nem vállallunk jutalékos megbízásokat

Van szerződési idő?

Igen, minimum 3 hónapos szerződést kötünk partnereinkkel.

Mindig fizetnem kell, mikor megjelenik a hirdetésem?

Nem, csak a kattintásokért kell fizetned.

Honnan tudom, hogy a Google Ads hozta az adott vásárlást?

Az előre telepített analitikával, mindig tudni fogunk a weboldaladon bekövetkező eseményekről. Így tudni fogunk a konverziókról és azok forrásáról is.

small_c_popup.png

200+ Ingyenes marketing eszköz​

Emeld magasabb szintre vállalkozásod teljesítményét teljesen ingyenes marketing eszköztárunkkal. Több, mint 200 eszköz havidíj nélkül.

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy minél jobb élményt tudjunk neked nyújtani.​