Facebook & Instagram hirdetéskezelés és menedzsment

Bízd profikra a közösségi profiljaid kezelését és hagyd, hogy kihozzuk a maximumot a marketingbüdzsédből. Ha szeretnél egy nyerő stratégiát és ezzel kihozni a legtöbbet a közösségi média adta lehetőségekből, akkor olvass tovább és ismerd meg hogyan segíthetünk!
Facebook Instagram hirdetés

A közösségi média marketingről

Közösségi média marketing

Azt hiszem nem mondok újdonságot azzal, hogy a Facebook és az Instagram a legnagyobb felhasználói bázissal rendelkező közösségi oldalak. Itt biztosan elérheted azt a több, mint ötmillió magyart aki naponta használja ezeket a felületeket. Emellett rengeteg különféle opciót biztosítanak a kommunikációra, így több lehetőséged is van arra, hogy elérd a potenciális vásárlóidat.

Mi két irányból közelítjük meg a közösségi média menedzsmentet. Egyrészt szénné optimalizált hirdetési kampányokat készítünk számodra, hogy kihozzuk a maximumot a büdzsédből. Másrészt kifacsarjuk a lehető legtöbbet a Facebook és az Instagram organikus eléréséből.

A Facebook & Instagram hirdetésekről

A közösségi médiában történő hirdetés az egyik legköltséghatékonyabb módja az új leadek és vásárlók megszerzésének. Lézerpontos célzást biztosít a legszűkebb demográfiai változókig. Emellett pontos információt kapsz a kampányaid teljesítményéről, amely alapot ad a folyamatos optimalizáláshoz. Rövid idő alatt sokszoros megtérülés érhető el használatával. És a legjobb, hogy már minimális ráfordítással elkezdhető.

Hogyan csináljuk?

1. Lépés – Auditálás & konzultáció 

Minden a konzultációval és a vállalkozás auditálásával kezdődik. Igyekszünk minél többet megtudni vállalkozásodról, a marketingtevékenységedről, a weboldaladról, versenytársaidtól és minden egyéb olyan tényezőről, ami hasznunkra válhat a hirdetések minél jobb menedzselése érdekében. Így tudjuk minél pontosabban felvázolni azokat a lépéseket, melyek a nyerő kampányok alapjait fogják nyújtani.

2. Lépés – Technikai setup

Ahhoz, hogy a legjobb eredményt érhessük el, tökéletes körülményeket kell teremtenünk a minél pontosabb méréshez. A weboldaladon elhelyezzük és konfiguráljuk a Facebook és a Google követőkódjait, majd testre szabjuk a mögöttes analitikai szoftvereket. Ezek segítenek majd a weboldaladon zajló tevékenységek rögzítésében.

3. Lépés – Kampányok kidolgozása és elindítása

Ha sikerült elegendő információt gyűjtenünk mind a vállalkozásodról, mind a vállalkozást körülvevő környezetről és a technikai infrastruktúra is adott, akkor nekikezdünk a stratégia felvázolásának. Ezt követően a stratégiát követve elkezdjük lépésről lépésre felépíteni a hirdetési kampányaidat.

4. Lépés – Folyamatos optimalizálás

A kampányok elkészültét követően folyamatosan monitorozzuk azokat. Lépésről lépésre módosításokat végzünk minden tényezőn. Új célcsoportokat keresünk, teszteljük a szövegeket, a kreatívot és még sok minden mást. A kinyert információk alapján pedig elkezdünk jobb és jobb változatokat előállítani, így egyre hatékonyabbá téve az adott kampányt.

5. Lépés – Riportolás

Természetesen az eredményekről folyamatosan tájékozódni fogsz. Neked is hozzáférésed lesz minden kinyert információhoz. Emellett előre meghatározott időközönként teljes riportot kapsz a hirdetések teljesítményéről. Sőt ha igényled, akkor egy valós idejű dashboardot is készítünk, ahol egyetlen felületen láthatod a legfontosabb mutatószámokat és információkat.

A fentebb felsoroltakat a legtöbb ügynökség elvégzi számodra, szóval nézzük milyen extrákra számíthatsz, ha minket választasz

technikai setup

Technikai setup

A legtöbb helyen technikai setup alatt a Facebook Pixel telepítését értik. Nálunk ez jóval többet foglal magában. Teljesen testreszabjuk a követőkódot így olyan eseményeket is rögzíthetünk például, mint a kosárba rakás, vagy a termék megtekintése. Ezen felül a Google Tag Manager segítségével felkészítjük a Google Analytics analitikai szoftvert a különböző események rögzítésére és feldolgozására.

digitális stratégia

Mindenre kiterjedő stratégia

A követendő stratégia kialakítása során átvizsgáljuk a teljes marketingtevékenységedet. Megkeressük azokat a pontokat, ahol szinergiát építhetünk ki más eszközökkel, például az email marketingeddel, vagy a keresőoptimalizálási tevékenységeddel. Ennek eredménye az, hogy a hirdetéseinkkel más eszközök hatékonyságán is javíthatunk.

optimalizálás

Folyamatos optimalizálás

Alapvető fontosságú, hogy a hirdetéseket folyamatosan teszteljük, azonban mi ezt is másképp csináljuk, mint mások. Mivel mi egy full service ügynökség vagyunk, így szövegírók, grafikusok, fejlesztők is rendelkezésünkre állnak a ppc managerek mellett. Ez azt jelenti, hogy extrém rövid idő alatt tudunk akár több száz változatot készíteni a hirdetéseidből és ezeket egymás ellen futtatva a legjobb variációkat kiválasztani.

Remarketing

Egy taktika melyet sokan ismernek, de nagyon kevesen tudnak megfelelően kivitelezni. A remarketing nem jelent mást, mint olyan felhasználók célzását, akik korábban már valamilyen módon kapcsolatba léptek a vállalkozásoddal. Lehetnek egy bizonyos aloldal látogatói, olyanok akik egy terméket már a kosarukba tettek, vagy célozhatjuk azokat is akik egy adott linkre kattintottak a weboldaladon. Igazi művészet az ilyen csoportok meghatározása és kiemelése a tömegből.

Dinamikus hirdetések

A webshopok Szent Grálja. Hatalmas újítás volt néhány éve a dinamikus hirdetések bevezetése, mi már a kezdetektől használjuk a lehetőséget. Elkészítjük a termékkatalógusodat, melyet átadunk a Facebooknak és a korábban már felépített technikai keretekkel azoknak ajánlja a termékeket, akik érdeklődnek az iránt. Rendkívül hatékonyan használható technológia, ami bevezetésekor mindig komoly növekményt hoz a webshopok számára.

landing oldalak

Landing oldalak

Hatalmas előnyben vagyunk sok más ügynökséghez képest, ugyanis több fejlesztőnk is van házon belül. Ez azért fontos, mert minden egyes kampányhoz személyre szabott landing oldalakat tudunk készíteni, melyeket a hirdetésekhez hasonlóan lépésről lépésre optimalizálhatunk. Egy jól optimalizált kampány, egy hasonlóan magasan optimalizált landing oldallal igazi aranybányaként funkcionál.

költség riport

Forintra pontos riportolás

A Facebook beépített analitikája egy nagyon jó alapot ad a kampányokkal kapcsolatos események vizsgálatára. Azonban az a tapasztalat, hogy kissé maga felé hajlik a keze és nem is nyújt teljes képet. Mi ezért több analitikai eszközből exportáljuk az adatokat, hogy egy sokkal átfogóbb és naprakészebb képet tudjunk nyújtani számodra.

Naprakészség

Sok pályatársra jellemző, hogy egy-egy képzés, vagy néhány a szakmában eltöltött év után úgy gondolja, hogy megingathatatlan a tudása. Hatalmas hiba csak a best practice trükkökre építeni. Ebből kifolyólag egyrészt folyamatosan képezzük magunkat a legelismertebb oktatók tanfolyamaival. Másrészt minden nap azzal kezdünk, hogy átfutjuk az iparági híreket, így azonnal értesülve a legfrissebb újdonságokról.

Közösségi média menedzsment

Most, hogy a hirdetési platformot és szolgáltatást átnéztük, vizsgáljuk meg az érme másik oldalát is. Az organikus elérés, azaz a nem fizetett (természetes) elérés mindkét platform esetében csökkenő tendenciát mutat. Ma már annyian használják a Facebookot és az Instagramot, hogy külön algoritmus határozza meg, hogy mi az ami a felhasználók szeme elé kerül. Azonban még ma is rengeteget lehet tenni azért, hogy az algoritmus a te tartalmadat emelje ki. Nézzük mit tudunk ezért elkövetni.

A folyamat elemei

digitális stratégia

Stratégia kialakítása

Ahogyan a hirdetési kampányok indítását, úgy az organikus megoldások bevetését is stratégiaalkotás előzi meg. Ahhoz, hogy minőségi és releváns tartalmat tudjunk előállítani, valamint megfelelően tudjunk kommunikálni, ahhoz mélyrehatóan meg kell ismernünk a márkádat.

content calendar

Content calendar

Előre gondolkodunk. Minden hónapban előre elkészítjük a posztjaidat, tartalmaidat, kreatívjaidat és beidőzítjük ezeket. Így biztos lehetsz benne, hogy folyamatos információáramlás zajlik a profilodon keresztül. Mielőtt élesítjük a posztokat mindig lehetőséged van azok véleményezésére és módosítására is.

Egyedi tartalom

Ahhoz, hogy kiemelkedj a többi márka közül és felhívd magadra a közönség figyelmét, többek között egyedi tartalomra lesz szükséged. Ebben is a segítségedre lesznek szövegíróink és kreatívjaink. Egyedi megjelenésű tartalmainkkal nem lesz nehéz kitűnnöd a kommunikációs zajból.

közösség menedzsment

Közösség menedzsment

A közönség felé nyújtott egyoldalú kommunikáción kívül, kiemelten fontos az oda-vissza kommunikáció menedzselése. A megfelelő és gyors reakció kritikus fontosságú az olyan, egyébként nehezen menedzselhető körülmények szempontjából, mint a márkahűség, vagy a pozitív imázs. Folyamatosan figyeljük a beérkező üzeneteket, kommenteket és beszállunk a márkát érintő beszélgetésekbe is.

Social listening

Itthon nem igazán ismert módszer a social listening. A fogalom dióhéjban azokat a beszélgetéseket és említéseket foglalja magában, amelyek nem a te felületeden, vagy nem annak közvetlen érintésével jönnek létre. Folyamatosan monitorozzuk például a csoportokat, a fórumokat, vagy a versenytársakat, hogy azonnal reagálhassunk egy-egy a márkádat érintő említésre.

Riportolás

Ahogy a fizetett kampányok esetén, itt is folyamatosan visszajelzést nyújtunk a teljesítményünkről. Itt is rendszeres riportokat fogunk nyújtani a legfontosabb mérőszámokról és a lényegesebb történésekről.

Akik már megbíztak bennünk

intercontinental-budapest
yogoplay2019
mirinda-logo
bradolife-logo
dunarama
wtsklient
tarcsay
cseszlai
tererzek
astontuzvedelem
fanbot
beer_spa_logo_badge
benestudio
lanzo
dunataxi
bodzavendeghaz
bovecmassage
defrokazan
rglas
dkka
cleanx
hasznaltautougyved
fintechzone
pszichoforyou
gaborhenttes
galtanya
hunhigienia
fintechgroup
maphealthwatch
insub-logo
itssunnysomewhere
kolibri
mehesugyved
medmax
teamrekreacio
tomkingskennel
transzformator
sunlion
virusellen-black
legfittebbmunkahely

Mi szól mellettünk a szaktudásunkon kívül?

tapasztalat

Sokéves tapasztalat

Igen régóta foglalkozunk Facebook oldalak, hirdetések, csoportok menedzselésével. Az első hirdetésünket 2012-ben készítettük, mikor még tizedennyi hirdető sem volt. Az évek során végigkövettük a felületek változásait és rengeteg szituációval találkoztunk már. Nagyon nehéz olyan helyzetbe kerülnünk amire ne lenne megoldásunk.

Naprakészség

Ahogyan fentebb is említettük, számunkra a naprakészség kritikus fontosságú. Ahhoz, hogy a lehető legjobb teljesítményt érjük el, a legfrissebb információk alapján kell dolgoznunk. Minket választva biztos lehetsz benne, hogy a délelőtt változás történik a Facebook felületén, akkor délutánra mi már a változás függvényében módosítjuk a stratégiánkat.

ügynökség csapat

Egy egész csapat egy ember helyett

A munkánk anyagi része sem mellékes. Egy egész marketinges csapat áll rendelkezésedre, kevesebb, mint egy alkalmazott fizetéséért. Ahhoz, hogy kiválts a fejlesztőt, szövegírót, grafikust és a ppc menedzsert, ahhoz havonta milliós összeget kellene fizetésre költened, míg itt egyetlen kolléga költségén egy profi csapatot kapsz.

transzparencia

Transzparencia és kommunikáció

Mivel mindig valós idejű adatokat fogsz látni, így mindig valós képet kaphatsz a teljesítményünkről. Emellett riportokat is készítünk számodra és megtanítunk mindezek értelmezésére, hogy könnyen átláthasd, hogyan is alakul a vállalkozásod közösségi médiában nyújtott teljesítménye. Minden hónapban tartunk legalább egy konzultációt, de mi mindig egy hívásra, vagy emailre vagyunk tőled, ha valamilyen kérdésed merülne fel.

Tetszik az ajánlatunk? Beszélgessünk egy ingyenes konzultáció kereteiben!

Töltsd ki ajánlatkérő űrlapunkat és mi a lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot!

Leggyakrabban feltett kérdések

Mennyibe kerül a szolgáltatásotok?

Minden esetben egyedi árajánlatot adunk, mivel sok tényező befolyásolja a munkánkat. Többek között a feladat komplexitása, a kezdeti technikai feltételek, vagy a kezelt büdzsé. Organikus menedzsment szolgáltatásunk árazása 40.000 forinttól, míg hirdetéskezelés szolgáltatásunk 70.000 forinttól kezdődik.

Mekkora hirdetési költséggel számoljak?

Jellemzően 100.000 forintos, illetve afeletti összeggel érdemes számolni. Havi 100.000 forint már jó alapot ad a lehetőségek teszteléséhez. Ezen összeg alatt sajnos nem tudunk kampánykezelést vállalni.

Dolgoztok jutalékos rendszerben is?

Nem, nem vállallunk jutalékos megbízásokat

Van szerződési idő?

Igen, minimum 3 hónapos szerződést kötünk partnereinkkel.

small_c_popup.png

200+ Ingyenes marketing eszköz​

Emeld magasabb szintre vállalkozásod teljesítményét teljesen ingyenes marketing eszköztárunkkal. Több, mint 200 eszköz havidíj nélkül.

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy minél jobb élményt tudjunk neked nyújtani.​