Digitális analitika és adatbázis kutatás

Analitikai szolgáltatásunkkal vállalkozásoknak segítünk adatvezéreltté tenni az online marketing stratégiájukat. Négy lépéses folyamatunkban felállítjuk a keretrendszert, mellyel a lehető legtöbb adatot nyerhetjük ki, strukturáljuk majd feldolgozzuk azokat, ezt követően pedig felhasználjuk a hatékonyabb kampányok és a jobb döntések érdekében.
Features marketing ügynökség

Digitális analitikáról dióhéjban

Az egyre élesedő piaci versenyben az online eszközök már a legtöbb vállalkozás használatában állnak. Az olyan megoldások, mint a saját weboldal, a Facebook hirdetések, vagy a keresőoptimalizálás már mindenki számára elérhetőek. A legtöbben viszont nem rendelkeznek megfelelő információval a különböző eszközök, csatornák teljesítményéről és nem valós adatokra alapozzák a stratégiájukat. Ez többek között kihasználatlan lehetőségekhez, nem megfelelően célzott kampányokhoz, vagy feleslegesen elégetett erőforrásokhoz vezet.

Egy jól implementált analitikai keretrendszerrel rengeteg új információhoz juthatsz a vállalkozásodat illetően. Hatékonyabb kampányokat készíthetsz, jobban megismerheted látogatóid és vásárlóid, jobban kiaknázhatod a weboldaladban lévő lehetőségeket, vagy oda allokálhatod az erőforrásaidat, ahol azok a legnagyobb hatékonyságot érhetik el.

Szolgáltatásunkkal segítünk átlátni a vállalkozásod online teljesítményét és ezáltal jobb döntéseket hozhatsz. Olvass tovább és tudd meg, hogy hogyan is csináljuk.

Miben segíthet a digitális analitika?

Jobban teljesítő kampányok

Nem csak a vállalkozás egészét átfogó döntések meghozatalában segíthet az analitikai eszközökből kinyert rengeteg információ. Kampányszinten is rengeteg lehetőséget nyújtanak. Könnyen átláthatóvá tehetjük, hogy mely kampányok teljesítenek megfelelően, melyeken kell és érdemes változtatni, hogyan érdemes ezeken változtatni, illetve hol érdemes csökkenteni, vagy nullára redukálni a költést a maximális hatékonyság érdekében.

teljeskoru-kivitelezes
szeleskoru-eszkoztar

Több információt nyerhetsz a marketingcsatornáid teljesítményéről

Manapság már rengeteg módja van annak, hogy az online marketing eszközök segítségével látogatókat és vásárlókat vonzz a weboldaladra. Ezzel együtt egyre növekszik a vállalkozások marketingbüdzséje. A lehetőségeket megismerve egyre többen hirdetnek például Facebookon, vagy kezdenek bele a keresőoptimalizálásba. A probléma jellemzően akkor jelentkezik, mikor ezen eszközök hatékonyságát kézzel foghatóvá kell tenni. A rengeteg tényezőnek köszönhetően nem egyszerű megállapítani egy-egy kampány valós hatékonyságát, vagy például a tartalommarketinged teljesítményét. Egy megfelelően felépített analitikai rendszerrel könnyedén tájékozódhatsz az online marketing tevékenységed teljesítményéről és ezáltal oda allokálhatod az erőforrásokat, ahol azok a legnagyobb megtérülést biztosítják.

A látogatóid jobb megismerése

Nem is gondolnád, hogy mennyi mindent megtudhatsz azokról akik valamilyen online felületen kapcsolatba lépnek a vállalkozásoddal, vagy a weboldaladra tévednek. A két adatforrás kombinációjával pedig nagyon pontos perszónákat építhetünk fel, melyekkel még inkább a potenciális vásárlókra szabhatod felületeidet és kampányaidat.

sokeves-tapasztalat
iparag-fuggetlen

A már meglévő adatok feldolgozása

Sok esetben az  implementálás előtt generálódott adatok igen nagy részét képesek vagyunk előhívni és feldolgozni. Így visszamenőlegesen megvizsgálhatjuk a vállalkozásod teljesítményét, előrejelzéseket készíthetünk és ezen információkat felhasználhatod a döntéshozás során is.

A weboldalad zajló folyamatok megismerése

A látogatók mellett a weboldaladról és annak teljesítményéről is rengeteg dolgot kideríthetünk. Oldalról oldalra elemezheted a website teljestményét és a vásárlási folyamatban betöltött szerepét. Az így megszerzett információt pedig a weboldalad hatékonyabbá tételére fordíthatod.

ertheto-riportolas

Hogyan csináljuk?

Egy jól bevált, többlépcsős folyamatot követünk

1. Lépés – Konzultáció

Természetesen nem tudunk úgy nekikezdeni a folyamatnak, hogy ne ismertük volna meg tüzetesen a vállalkozásodat. Rengeteg tényező befolyásolja a folyamat következő lépéseit, a látogatók mennyisége, maguk a látogatók, a már folyó kampányaid, a technológiai háttér és még sok más. Épp ezért kiemelten fontos, hogy tisztában legyünk azzal, hogy milyen eszközökkel és milyen konfigurációval tudjuk majd a legjobban támogatni a döntéshozatalt.

2. Lépés – Analitikai eszközök telepítése és konfigurálása

A folyamat a megfelelő eszközök implementálásával kezdődik. Az alapokat a Google Tag Manager és a Google Analytics szolgáltatása fogja nyújtani. Már egy frissen telepített Analytics is rengeteg adatot nyújt, amivel viszonylag rövid időn belül támogathatjuk a döntéshozatalt, de ezen lépés jóval többről szól ennél. A konzultáció során szerzett információk alapján testreszabjuk az analitikai szoftvereket. A teljesség igénye nélkül: egyedi célokat állítunk be, hasznos szegmentumokat hozunk létre, beállítjuk az e-kereskedelmi méréseket, mikro-, és makrokonverziókat mérünk és egymással is összekötjük az eszközöket.

 

3. Lépés – Auditálás

Arra is van megoldás, hogy ha már van analitika az online felületeid mögött, de nem vagy elégedett vele. Ilyenkor Az implementálás előtt auditálást végzünk. Mit is jelent ez? Megvizsgáljuk a korábban már elhelyezett mérőkódokat és eszközöket, majd azokat az előző pontban soroltak szerint a vállalkozásodra szabjuk, valamint lehetőség szerint további eszközökkel is ellátunk.

4. Lépés – Riportolás és dashboard

Ha rendelkezésre állnak az adatok és képesek vagyunk kinyerni azokat, akkor már csak egy dolgunk van, feldolgozni azokat. Sajnos a legtöbb analitikai eszköz kezelőfelülete nem könnyíti meg a dolgunkat, így más eszközökhöz kell folyamodnunk. Itt jönnek képbe az olyan megoldások, mint a Google Data Studio. Ezzel az eszközzel egyetlen felületen vizualizálhatjuk a számodra szükséges adatokat, így nem kell több különböző helyről, körülményesen begyűjtened azokat, hanem néhány kattintással egy helyen láthatsz minden, ami meghatározza a vállalkozásod online teljesítményét.

Szeretnéd ha a te vállalkozásod is adatvezéreltté válna és jobban teljesítene? Kezdjünk hozzá!

Töltsd ki ajánlatkérő űrlapunkat és mi a lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot!

Akikkel már volt szerencsénk együtt dolgozni

intercontinental-budapest
yogoplay2019
mirinda-logo
bradolife-logo
dunarama
wtsklient
tarcsay
cseszlai
tererzek
astontuzvedelem
fanbot
beer_spa_logo_badge
benestudio
lanzo
dunataxi
bodzavendeghaz
bovecmassage
defrokazan
rglas
dkka
cleanx
hasznaltautougyved
fintechzone
pszichoforyou
gaborhenttes
galtanya
hunhigienia
fintechgroup
maphealthwatch
insub-logo
itssunnysomewhere
kolibri
mehesugyved
medmax
teamrekreacio
tomkingskennel
transzformator
sunlion
virusellen-black
legfittebbmunkahely
small_c_popup.png

200+ Ingyenes marketing eszköz​

Emeld magasabb szintre vállalkozásod teljesítményét teljesen ingyenes marketing eszköztárunkkal. Több, mint 200 eszköz havidíj nélkül.

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy minél jobb élményt tudjunk neked nyújtani.​